Jeśli Twoje biurko wygląda jakby przeszedł po nim huragan albo inny tajfun, to znaczy, że czas na zmiany. Nadeszła pora, żeby wprowadzić nowe porządki. Nie przerażaj się jednak – to nie takie trudne. Pomożemy Ci. Posegreguj dokumenty i wszystkie akcesoria biurowe w regale Kerso marki Elior. Z nami porządki to bułka z masłem! Porządek kluczem do sukcesu W pracy biurowej najważniejsze jest skupienie. Nie możesz więc zaburzać swojej przestrzeni niepotrzebnymi rzeczami. Twoje biurko powinno być przejrzyste i pomagać w koncentracji. Dlatego pozbądź się stosów dokumentów, teczek, segregatorów i przechowuj je w regale Kerso. To idealna szafa na posegregowanie akcesoriów biurowych i świetny sposób na utrzymanie porządku. Posiada bardzo dobrze zorganizowaną przestrzeń, na którą składają się praktyczne półki o różnych wymiarach. Wszystko ukryte jest za podwójnymi drzwiami, dzięki czemu szafa prezentuje się schludnie i elegancko. Design regału utrzymany jest w stylu minimalistycznym, co