EAN | 5900811100973 |
Kod_producenta | 07996 |
Producent | Inny |
RĘCZNIK DO TWARZY AIDA Rozmiar: ręcznik 50×90 cm Materiał: frotte Skład: 100% bawełna Gramatura: 360g/m2 Producent: Inny Ręcznik do twarzy Aida w rozmiarze 50×90 cm został wykonany z dobrej jakości materiału frotte o gramaturze 360g/m2 składającego się ze 100% bawełny. Posiada średnią grubość, dzięki czemu bardzo dobrze chłonie wodę i dość szybko schnie. Jest miękki i przyjemny w dotyku. Występuje również w rozmiarze 30×50 i 70×140 cm. Ręcznik bawełniany został wyprodukowany na zlecenie wiądącego producenta tekstyliów domowych., która jest niekwestionowanym liderem w branży tekstyliów domowych w Polsce, a obecnie podbija także rynki Europejskie. W ich asortymencie znajduje się około 100 najróżniejszych kolekcji ręczników, wśród których znajdują się proste ręczniki bawełniane, ręczniki haftowane i dekoracyjne, ręczniki z mikrofibry, jak również ręczniki bambusowe. Oferowany produkt został wykonany inspirowany najnowszymi trendami i posiada bardzo atrakcyjną cenę. Powyższy ręcznik pochodzi z uniwersalnej i niedrogiej kolekcji Aida. Posiada minimalistyczną bordiurę, która uatrakcyjnia jego wygląd. Został stworzony w bogatej palecie kolorów, w której pojawiły się zarówno barwy stonowane takie jaki ręczniki białe, beżowe, kremowe czy brązowe, ale również bardzo wiosenne kolory, wśród których możemy wyróżnić ręczniki różowe, zielone, czerwone, żółte i niebieskie. Oferowane ręczniki są bardzo wytrzymałe i łatwe w użytkowaniu. Należy je prać w pralce w temperaturze do 40°C, nie mechacą się i nie tracą kolorów. Przed pierwszym użyciem koniecznie należy wyprać ręcznik zgodnie z zleceniem producenta! Ręcznik do twarzy Aida w szczególności polecamy dla osób ceniących uniwersalne wzornictwo połączone z dobrą jakością i bardzo niską ceną. Staramy się, aby wszystkie fotografie wiernie oddawały produkt w rzeczywistości oraz były jak najlepszej jakości. Ewentualne różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień monitora. W razie potrzeby możemy przesłać dodatkowe zdjęcie produktu.