Producent | BLOMUS |
Atrybuty: Wysokość | 9,5 cm |
Atrybuty: Średnica | 6,5 cm |
Atrybuty: Pojemność | 250 ml |
Atrybuty: Materiał | matowa stal nierdzewna |
Atrybuty: Można myć w zmywarce | tak |
Atrybuty: Projektant | Flöz Industrie Design |
Mlecznik z kolekcji BASIC marki BLOMUS z pokrywką ze szczotkowanej stali nierdzewnej. Nowoczesny i efektowny dzbanek o pojemności 120 ml, jego prosty, poręczny kształt zapewnia wygodę użytkowania, a wyprofilowany w stalowym kołnierzu dziubek, umożliwia precyzyjne dozowanie zawartości. Pokrywka ze stali nierdzewnej chroni zawartość przed zanieczyszczeniami i światłem oraz zapewnia dłuższą świeżość mleka czy śmietany. Pojemnik zaprojektowany perfekcyjnie w idealnej, innowacyjnej formie przez niemieckie studio projektowe Flöz Industrie Design stanowi elegancki i praktyczny element wyposażenia zarówno nowoczesnych, jak i tradycyjnie urządzonych kuchni. Charakteryzuje się doskonałym wykonaniem, wysoką jakością i funkcjonalną prostotą. Jest też idealnym pomysłem na oryginalny prezent np. do nowego mieszkania. Produkt doskonale komponuje się z innymi naczyniami z kolekcji Basic. Jest bezpieczna w kontakcie z żywnością. Można myć w zmywarce Średnica: 6,5 cm, wysokość 9,5 cm. Pojemność: 250 ml.
Blomus to najwyższa jakość, która widoczna jest w każdym z oferowanych przez nas produktów. Nawet najmniejszy szczegół tworzonej rzeczy jest przemyślany i precyzyjnie wykonany. Sprawdzona metoda łączenia tradycyjnego materiału i nowych technologii produkcji jest gwarancją sukcesu, a regularny rozwój technologiczny pozwala marce piąć się coraz wyżej, osiągając tym samym powodzenie w sprzedaży i międzynarodowy sukces. Najbardziej charakterystycznym materiałem używanym do tworzenia produktów marki Blomus jest stal nierdzewna o dwóch podstawowych wykończeniach: polerowanej lub szczotkowanej (matowej). Łączenie jej z innymi materiałami takimi jak szkło, drewno czy silikon nadaje produktom unikalności i ociepla ascetyczną stal. Marka Blomus troszczy się o swoich klientów dbając nie tylko o dobrze pojętą użyteczność produktów, ale także o ich ponadczasowe piękno. Codzienna realizacja hasła: Pure life, pure materials, staight design z ostała doceniona i wielokrotnie nagradzana przez jury międzynarodowych konkursów w dziedzinie designu.